niedziela, 20 września 2015

Czasowe przekazanie Biura Administracyjnego

Od pewnego czasu, w różnego rodzaju rozmowach tzw. kuluarowych, jak również prywatnych nie ukrywałem faktu, że grozi mi dosyć poważna operacja neurochirurgiczna na głowę (wycięcie jakiegoś "babola" uciskającego nerwy wzrokowe - zapewne większość zdążyła zauważyć, że źle widzę). Podejrzenia okazały się, niestety, słuszne. Operacja pierwotnie została zaplanowana na grudzień, co nie zakłóciłoby prac BA do końca sezonu. Szczęśliwie (bynajmniej dla mojego zdrowia) się złożyło, że zwolniło się miejsce w szpitalu i zostałem "wezwany" na JUŻ - idę do szpitala w poniedziałek 21.09.2015 (we wtorek operacja); pobyt w szpitalu to ok. 1,5 tygodnia + ewentualna "chwilka" na dojście do formy umożliwiającej powrót do ponownego przejęcia obowiązków.


Z związku z tym zmuszony jestem na ten czas przekazać Biuro Administracyjne innej osobie. Tą osobą jest Wiceprezes PFKS Tomasz Włodarczyk. Do odwołania (czyt. mojego komunikatu na niniejszym BLOGu) Kolega Tomek będzie zarządzał BA - przekazałem mu dostęp i instrukcje dotyczące BLOGa oraz skrzynek e-mail, w związku z czym każda informacja przesyłana do BA w tej formie jest wiążąca, jak również każdy komunikat na BLOGu, jeżeli nastąpi konieczność jego umieszczenia.



UWAGA !!! Na czas pobytu w szpitalu nie będzie możliwy żaden kontakt ze mną (nie zabieram telefonu), w związku z czym wszelkie informacje przekazywane (jak również ich próby) telefonicznie, w tym SMSowe, zostaną uznane za niebyłe.
Zgodnie z powyższą informacją - wszelkie telefony należy kierować do Kolegi Tomka (maile zachowują ważność - Tomek otrzymał dostęp do skrzynek).



Ile się dało przygotować teraz - zostało zrobione:

  • Przygotowałem e-protokołów (wraz z ich udostępnieniem komu trzeba oraz ich podlinkowaniem do kalendarza) na pozostałe imprezy do końca sezonu (z wyjątkiem DMPMc);
  • Poprosiłem organizatorów imprez kolejnego weekendu o szybsze podanie godzin rozpoczęcia (patrz posty niżej);
  • Dopisałem dwa komunikaty dotyczące DMPMc oraz pomysłu rozgrywek dla najmłodszych (patrz posty poniżej).


Jakoś przez "chwilkę" speedrower musi się "pokręcić" bez mojego skromnego udziału.

Do rychłego zobaczenia / usłyszenia / kontaktu w innej formie.
Pozdrawiam wszystkich razem i każdego z osobna.

Wiceprezes PFKS & Sekretarz Biura Administracyjnego
Maciej Laskowski